RE: [OT] synchronizační SW

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Červenec 12 21:21:25 CEST 2014

Možná by vyhověl OwnCloud? Asi by stačilo, aby na stroji běžel Apache + PHP
+ MySQL. Osobně server provozuju na linuxu, takže nemůžu referovat, jestli
to poběží i pod Windows, ale asi by mělo. Klient je pro více platforem, ale
pro Android mně zrovna moc dobře nefungoval.
Na můj vkus má klient docela málo nastavení, ale třeba vyhoví...