Merac kapacity v okoli Melnika?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Červenec 12 20:22:36 CEST 2014

Pocuvaj a co za numero to vlastne zmeras?! Pretoze v zbytkoch mojej pamati
su minimalne tri sposoby na meranie a kazdy s pristrojov, ktorym sa to
meria, je lahko prenosny akurat tak na voziku... :)

A.

Dňa 12. júla 2014 19:23, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):

> nemali, to bola prva moznost :-)

>>> konferenciu.
>>> Dakujem.