GES - jak to funguje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 12 10:59:21 CEST 2014

Ahoj,

jak jste spokojení s GESem? Mně připadá, že v poslední době jde
skladově nějak dost dolů. Spousty věcí nemají skladem. Nebo možná mají
to, co zrovna nepotřebuji.

Ale co je mi zajímavé, myslel jsem si, že když u nich objednám něco,
co nemají v centrálním skladu, ale na některé z prodejen, umí si to
zboží převézt. Jenže ouha, podával jsem teď jednu objednávku a u
položek, které nebyly v centrálním skladu, ale byly na prodejně, mi do
potvrzení objednávky vypsali, že termín dodání za měsíc. Tak jsem tam
zavolal a řekl jim, ať mi z objednávky vyhází všechno, co nemají
skladem, protože to bych se nedočkal...

Příklad, objednávám 10 ks pojistek. Stav - centrální sklad 0 ks, Praha
10 ks, Brno 6 ks, Ostrava 13 ks. Dále pod tím informace 28.7.2014
očekáváme 10 ks (to je pondělí v 31. týdnu). A v zakázce dostupnost
32. týden. Nechápu :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem