Asi uz OT: Re: Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Sobota Červenec 12 09:45:21 CEST 2014

Ahoj,

mozna jsem prilis puristicky, ale je nutno pouzivat slovo filament? Neda se
pouzit vlakno? Nebo treba struna...

Jinak videa jsou fajn, zacal jsem pokukovat po tiskarnach a pri te
prilezitosti me docela zarazilo, ze ten Velleman u nas stoji kolem 20k,
ovsem v Nemecku se da poridit za 499E + 10E postovne. Pokud neni rozdil v
obsahu baleni, tak i v pripade zaslani na zarucni opravu se u takovychto
drazsich veci vyplati nakupovat jinde nez v CR.

Hezky vikend vsem.

Stanislav Svoboda

P.S.: Jeste drobnost - na nekterych videich sedis asi na nejakem skladacim
kresle - ovsem vzhledem k tomu drzaku, ktery Ti cni nad hlavou, mi to nejak
evokuje jako bys sedel na travni sekacce.