RE: Virtuální operátor

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červenec 11 15:55:07 CEST 2014

Ono to není zdarma, až 20 doláčů je až 20 doláčů. A vzhledem k tomu, co pro průměrného Američana znamená 20 doláčů, věřte, že tu variantu zdarma si pořídí jen čeští turisté, i americký homeles si dá aspoň to za $7 :-) Nemusí být průtrž mračen, stačí, když trvale mrholí. A jestli se mu podaří sehnat miliony klientů, bude mrholit velmi vydatně.

Jakub Šerých