OT: Zakousnutá závěrka Praktica LB2

Pátek Červenec 11 11:45:37 CEST 2014

Dobrý den,

     mám tu foťák Praktica LB2 a nějak se jí kousla spoušť. Při
nastaveném času 1/125s normálně šlapala, ale při nastavení na 1s (jen
tak z hecu, se závěrka jen otevřela a tím to hasne. Mechanika je nějaká
zaseknutá a nedá se s ní nijak hnout.

     Existuje nějaký "opravný krok číslo jedna" kterým se dá tento
problém vyřešit a nebo s foťákem musím po návratu z dovolené do servisu?
Případně, jak lze foťák nějak jednoduše rozebrat? Vidím čtyři šroubečky
na horní straně krytu, ale nějak mne nenapadá, jak se dá sundat
natahovací páka, volič rychlosti závěrky a ovládání expozimetru. Vím, že
to je stará mašina a finančně se oprava nevyplatí, ale to nechci řešit.

     Saša Svobodová