Proudova zatez pro testovani zdroju

Pátek Červenec 11 11:09:30 CEST 2014

Na to ze to je skadane na univerzalkach klobouk kodu.Na druhou stranu nelze
nevidet
- I se meri jen  na 1 ze 4 FETu  a tak se to i s kalibraci bude rychle
rozjizdet a ukazovat odhady
- U se meri jen na kladnem vstupu vuci zemi, zateze, pri 20A dela i 20mOhm
0,4V chybu , ma tam byt diferencialni zesilovac a idelane moznost remote
sense primo na pripojenem zdroji, al evzhledme k mereni napeti LM331 (U/f
prevodnik) to je nepodstatny detail.
- chybi tam nejake alespon zakladni ochrany