Digitalni regulacni smycka?

Pátek Červenec 11 10:02:58 CEST 2014

Ano, dotaz souvisi s digitalizaci zateze o ktere jsem psal, s DAC v STM32F3
jsem se moc nechyt treba s timto budu mit vice stesti.

V puvodni verzi zatez umela pracovat i jako konstantni odpor, tj nastavi se
1Ohm a zatez se pak chova jako 1ohm odpor.
V realu to fugovalo tak, ze se meri U nebo I na svorkach respektive zatezi
a tato hodnota se pak pouzije jako refererencni napeti pro DAC, ktery ridi
I respektive U . Cili je to vlastne takova analogove digitalni vazba.
Prevedenim do ciste sw smycky by se usetrilo par prepinacu a zesilovacu.

Predstava je:
R je nastaveno uzivatelem,
U na svorkach zmerime,
I vypocteme tzn. zname delta I mezi skutecnym I zatezi a vypoctenym
Otazku je jaka strategie je v danem pripade nejvhodneji?

K zatezi je pokazde pripojen jiny zdroj , cili nastavit rovnou vypocteny I
muze byt u tvrdeho zdroje idealni, ale stejne tak u mekeho muze vest do
pekla . Napadlo me nastavovat vzdy 1/2delta I , ale nevim
Mate nekdo prakticke zkusenosti s necim podobnym?
Proadne poradite co si dostudovat?