Slew Rate , DAC STM32F3

Pátek Červenec 11 09:38:16 CEST 2014

Prijde na to co myslite tou 1Wire :-)
Bluetooth modulky od http://www.jnhuamao.cn/bluetooth.asp?ID=1
na ebay toho a jejich kopii jsou tuny
Predevsim HM-10 a HM-11 nejsou nic jineho nez cc2540 respektive cc2541 coz
je MCU s jadrem  x51 a BT RF casti.
Default je v techto procesorech nahran firmware,ktery umoznuje s modulem
komunikovat pomoci AT prikazu a zapina vypinat piny nebo cist ADC a mimo
jine maji i prikaz AT TEMP, ktery umi vysist teplotu z DS18B0 nebo AT TEHU
coz vycte vlhkost z DHT11. Podrobnosti viz DS v sekci download
Cili koupite modul v cine stoji 30RMB na ebay cca 200 i s postovnym,
pripojite 2-3V staci baterka CR2023, priletujete DS18B20 nebo DHT11 a
muzete pres mobil s BT4 cist teplotu a vlhkost. nemusite nic programovat
(myslim na MCU) ani bastlit, pokud teda jiz pouhe pajeni neni bastlenim.
Kolega si jiz u me jedn modul rezervoval na mobilni alarm, pry aby ho
mazelka neprepadala v "pracovne" Pry k tomupripoji
http://www.ebay.com/itm/Mini-IR-Pyroelectric-Infrared-PIR-Motion-Human-Sensor-Detector-Modul-White-/111111137473?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19debd68c1
, polozi na chdbe na polici a pokud se bude blizit narusitel pipne mu to na
mobilu :-)

CIli tohle jde, ale ja ten modul pouzil jen jako cc2540 s osazenou RF
casti, nahral jksme si vlastni fw a tak mohu pripojit vse co dokazu
naprogramovat jako ke kazdemu jinemu MCU. DS18B20 je ciste testovaci
zalezitost, pripojovat se budou jina cidla, cidla na SPI a I2C, coz s
puvodnim fw nelze + logovani coz asi take puvodni veze neumi
Snad jsem to vyjasnil.