magneticky senzor na okna/dvere

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červenec 10 21:45:29 CEST 2014

Zdravím,
  ale samozřejmě! Jenže "chytré" ústředny toto již 30 let (nejméně) zvládají
po 2 (slovy: dvou) drátech! Říká se tomu "dvojitě vyvážená smyčka".
  Princip je, že na konci smyčky (v té krabičce s jazýčkovým kontaktem) jsou
2 odpory.
  Možné stavy: Uzavřeno -> odpor R1.
               Otevřeno -> obvykle 2x R1 (používají se odpory té samé hodnoty)
	       Utrženo -> nekonečno, okamžitý alarm (tamper)
	       Zkratováno -> 0, okamžitý alarm (tamper).
  Ten magnetický sensor může mít tamper switch, takže když ho např. někdo
uloupne ze dveří, tak se úplně rozepne a máte tamper po 2 drátech.

Zdraví Pavel