Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červenec 10 21:06:50 CEST 2014

> Jezkovy voci, nepoustejte sem takovehle navodne informace, mi sefove to tu
> ctou :)
>
> Pavel Kutina

Dobre, dobre... Beriem Vas za slovo. Viete ale aka to je sranda, pozerat sa
na to, co kto cita? Obvzlast ak Vas uz davno spolocensky a profesionalne
odpisali... A jedina zabava, ktora Vam v zivote zostala, je robit si srandu
zo zivota. :)

A.