Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 10 20:19:44 CEST 2014

Ahoj,

díky moc všem za reakce. A já si brzy ráno, když jsem vylezl z
postele, myslel, že na mě už prdíte a nic mi celý den nenapíšete :-)

Mimochodem, vy jste také pěkní vochrapové, vy určitě taky chrníte do
deseti, co? :-)))

Všechny příspěvky jsem si pečlivě pročetl. Tedy, hoši, jsem opravdu
rád, že někoho z vás nenapadlo, abych ještě ve videu twerkoval :-)

Díky moc za všechny vaše připomínky a názory. Ano, i já si říkám, že
to PLA do přírody úplně jasně patří, ale další nejbližší videa tedy
budou zase přímo z laboratoře. Ono totiž teď stejně pršelo. Ale jsem
připraven kdykoliv vyrazit do terénu, nebojte se. Natáčení z garáže
bude, až si ho zasloužíte, za odměnu. Jo, to by každý chtěl vidět tu
bájnou garáž :-)

Ano, budou i videa o kompletním postupu, mám to v plánu. Jestli
chcete, prozradím vám asi takovou drobnou ochutnávku, co plánuji. Mám
tu nějaká vylepšení Rebela i Vellemana, tak to natočím. Pak natočím
několik projektů, na kterých jsem pracoval a pracuji, to bude snad
také zajímavé. Chci ve videu postavit Rebela jako videonávod, to bude
víc dílů na pokračování, úplně od počátku až do konce. Budu také
vysvětlovat a popisovat jednotlivé součásti 3D tiskárny, jak to
funguje, jak se s ní pracuje. A samozřejmě nějaký projekt vezmu úplně
od samého počátku s vysvětlením všeho kolem - od návrhu až po finále.

Takže... máte se na co těšit, pokud mi tedy zůstanete věrní :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem