Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červenec 10 20:08:33 CEST 2014

Dobrý den,

No, většinou to probíhá takto:
Co děláte?
Opravuju tohle..
To to ještě nemáte?
Ne, je na tom dost práce.
Máte tady bordel. Ukliďte si tady.
OK, tak já tu opravu odložím, a budu uklízet.
Nejdřív to dodělejte.
Tak já to dodělám, a odložím další opravy.
Nejdřív udělejte ty opravy, a potom teprve ukliďte.
OK, ale to nebude hned.
Hmmm. Tak ukliďte alespoň trochu. Kde máte tohle...?
Tam na tom stole.
Vy se v tom bordelu vyznáte?
To není bordel. To jsou rozebrané věci, u kterých čekám na díly.

Většinou to pak uklidím před dovolenou, aby se mi v tom nikdo nehrabal. :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora