Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 19:08:16 CEST 2014

Zdravím
Taky mám v práci 3 stoly, akorát že šéf, sedící ve vedlejší budově, se u
mne ukázal po roce a zhrozil se. Já se zhrozil chvilku po něm, když mi
nařídil vše do konce týdne uklidit, jinak jsem bez prémií.
Milan