Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 19:05:07 CEST 2014

Ahoj
Patřím mezi ty co se jim videa líbí.
Je to asi o tom koho co zajímá a co už je pro dotyčného nuda, protože to
ví, či má odzkoušeno. na vlastní kůži
Milan

Dne 10.7.2014 12:07, Petr Zahradnik napsal(a):
> [...]
> jestli se vám víc líbí videa venkovní nebo vnitřní. Proto se na to
> (viz výše) i ptám. Zatím totiž dostávám spíš reakce, že venkovní jsou
> daleko lepší. Co na to tedy ostatní? Jak to tedy je?

> Ano, videa jsou krátká, ale ne kvůli intru ani kvůli reklamám. Mám
> zkušenost, že lidi se nechtějí dívat na hodinová videa, pak
> přeskakují, nudí je to. Nedělám přece filmy, ale opravdu krátká videa.
> I když já nijak dopředu cíleně neplánuji, jak bude video dlouhé,
> prostě jak to vyjde, když je co říct, je delší, když je to krátký tip,

>>> 4. tema jak namazat lozisko ci co najdu na