Slew Rate , DAC STM32F3

Čtvrtek Červenec 10 11:27:04 CEST 2014

V podstatě ano.
>eBay za cca 160Kc jste smaznul program,  Tyhle moduly zrejme v cine vyrabi
kazdy kdo udrzi v ruce pajku , puvodni vyvoj a autorem sw je zrejme tento
cinan http://www.jnhuamao.cn/bluetooth.asp?ID=1
A tak tezko rici zda to jde u vsech,ale u meho to slo. Mozna by slo novy sw
dokonce nahrat pomoci bootloaderu,ktery v tom je (pres UART), viz
http://www.jnhuamao.cn/HowToUpgradeFirmware_en.zip ale s tim si nejsem jist
ja svuj kod nahraval pres ISP interface procesoru.Cili je treba mit
modul,ktery ma vyvedene prislusne piny HM-10 je ma, mensi MH-11 ne, asi by
sem usleo pajet primo na MCU.Zda jde nejakym LOCK Bitem znemoznit nahravani
pres ISP nevim, proste jsem to zkusil a u meho ks to slo.
Jako programator pouzivam http://www.ti.com/lit/ug/swru197h/swru197h.pdf
respektive asi cinskou kopii tohoz.
Jde pouzit i SmartRF04EB nebo SmartRF05EB tj. preba
http://www.ebay.com/itm/SmartRF04EB-ZigBee-CC2530-4-0-CC2540-emulator-support-Bluetooth-protocol-analysi-/111323135446?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19eb603dd6

>(nevim teda jak adresujou tech 8+128kB pameti)
jako u kazde jine x51 cokoliv nad 64k se adresuje v large memory model
pomoci xdata. Do RAM se pristupuje jako do XRAM  technicky instrukce MOVX.
Z hledisk aprogramovani to neni problem, pokud chcete napriklad definovat
promennou v onech 8kB RAM staci napsat
unsigned char *xdata* x;
xdata je kouzelne sluvka ktere to zjisit, tedy takto to funguje v C51 v IAR
to ale bude stejne.

>stack primo pro tenhle chip se da stahnout ve forme zdrojaku???
Tak to je jedina vada na krase, stack je jen jako knihovna zkompilovna pro
IAR 8051 v 8.10 a vyssi. Stahnout se da zde http://www.ti.com/tool/ble-stack
je v tom sada prelozenytch knihovem pro cc254x, zdrojaky pro cca 25
prikladu a dokumentace k stacku.  Stack implementuje API BLE profil GAP i
GATT.
Potrebujete  IAR Embedded Workbench for 8051 8.30.2 + z odkazu vyse
stahnout BLE Stack.
Pak jsme si vzal priklad pro Thermometer }je tam pro cc2540 i cc2541 Tento
priklad simuluje teplomer a pres BT cc2540 jokoby odesila teplotu cili umi
Advertising a pri navazani spojeni odesilat simulovanou teplotu. viz
thermometer.c, ja jen pripojil DS18B20 a misto simulovane teploty posilam
teplotu prectenou z relneho teplomeru, stacilo do projektu pridat DS18B20.c
a plnit promennou z puvodniho projektu.
Ze by to cele bylo intuitivni a prehledne uplne rici nemohu,ale pokud se v
tom clovek pohrabe tak se to da prihnout. Samotne IAR jsme zatim moc
nepobral a jak jsme jiz uvedl, zalozit projekt a napsat vlastni Hello Word
pro cc254x se mi zatim nepodarilo :-)
Jiank doporucuji jeste RF Smart Sutudio kde lze pres programator pripojit
cc2540 k PC a pouzivat pro vysilani / prijimani na strane PC
http://www.ti.com/tool/smartrftm-studio
pripadne http://www.ti.com/tool/sensortag-sw
http://www.ti.com/lit/ug/swru187g/swru187g.pdf opet funguje s cc2540
pripojenym k PC pres programator