Slew Rate , DAC STM32F3

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červenec 10 11:19:53 CEST 2014

Dobry den,

> Ja to sem nedal?

nieco ste spomenul, ale mal som dojem, ze to islo do stratena a navyse ste
bol z toho cely velmi iritovany.

> Prvni alfa verze micku pujde v pondeli do betonu aby se overilo zda 2,4G
> proleze ven, u cinana objednano 50ks cc2540. Co s tim budu delat kdyz to
> neproleze fakt nevim :-)

V kazdem pripade se ted tak mesic nic dit nebude, respektive mam cas na
> navrh DPS a trochu blizsi seznameni se s tim BT stackem.

Vidim, ze idete podla overenych postupov... Uz len vytiahnut knizocku s
Murphyho zakonmi a najst ten spravny citat.   :)

> Jak vznikla prvni verze?
> Vzal jsem tento modul
> http://i.imgur.com/62I7aDN.png
> pripojil baterku CR2032 a DS18B20, tj. priletoval k modulu 5 dratu
> Dovnitr jsem nahral upraveny priklad pro termometer. Tento priklad je
> soucasti NT stacku, jen jsem k tomu dopsal utilitku pro DS18B20 a zmenil
> par drobnosti.
> Napsane jsem to mel za hodku, prekladat jsem to 1/2 dne, ale po uspesnem
> prelozeni nebyl problem s nahranim do cc2540, kupodivu se to normalne
> pripoji k telefonu s BLE 4,0.

Takze rapid prototyping...

> Zbytek byla sranda, strikl jsem to voskem nasledne zalil do metakrylatove
> pryskyrice v barvach duhy.

No ja neviem, ale osobne si neviem predstavit, aku teplotu to vlastne
budete merat. Pretoze ked som nad tym premyslal, tak cely problem nie je
elektronika ako taka, to je len tak 1% celej prace. A z toho 1% elektroniky
je aj tak 95% software...

> [...]
> jiz z drivejska tak jen trochu proniknout do toho BT stacku.
>

> On i ten dotaz na zatez souvisi s konferenci, Zatez jsme staveli tak pred
> 10 lety, ale nikdy nedodelali a i kdyz ji pouzivame tak 2x tydne je
> pouzivana v modu ktery je do procesoru nahran a kazda zmena znamena
> pripojit programator a preprogramovat + z celkem 4 zatez\i ma pouze jedna
> dodelao dynamicke testovani. No a kdyz jsme prepisoval program pri
> testovani te LM2675, chytla me myslenka trosku zateze dodelat.
> Tak nez me to prejde snazim se vymyslet neco jednoducheho na urovni doby

Myslim si, ze idete na to z nespravneho konca. Podla mna vyber procesoru je
to posledne, cim by som zacal... Ale aj tak skoncite pri software.

A.