CHEM: Převařená voda a minerály

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Červenec 10 08:33:20 CEST 2014

Dobrý den.

Myslím, že by to fungovalo i tak, že by jste láhev nechal zmrznout
úplně, pak ji nechal napůl rozmrznout, a to, co by nejdříl rozmrzlo by
jste vylil. Občas v zimě mi v autě přes noc totálně zmrzne láhev se
slazenou minerálkou. Pak když to postupně rozmrzá, tak je to nejdřív
sladký jak cumel a když to postupně, jak to rozmrzá piju, tak nakonec už
je to skoro neslazená voda.

Palas Stanislav