Modbus RTU

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Červenec 9 18:59:59 CEST 2014

Zdravím všechny.
Nevím sice odpovědi, ale 2x jsem řešil komunikaci konkrétně s PLC Twidem.
Poprvé pomocí sériového portu kdy na lince bylo připojeno jedno PLC a
časování jsem neřešil. Bylo to psané ve FPC pro WINXP a chodilo to bez
problémů. Žádné časování či nastavování fifo jsem neřešil. Chodilo to
jak s portem na desce počítače tak i s USB převodníkem od FTDI.
Podruhé jsem komunikoval přes LAN s několika PLC. Z WinXP to bylo hrozně
pomalé a v Delphi či Lazarusu nepoužitelné. V linuxu (ubuntu server)
napsané v C to chodilo dobře a překvapivě rychle. Komunikace se 4mi PLC
byla obsloužena za 30ms.
Milan