Proudova zatez pro testovani zdroju

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Červenec 9 11:06:01 CEST 2014

Já používám napůl spálené halogenky H4. Většinou odejde jen jedno vlákno. Hlavně jich bývá dost a často se zbytečně vyhazují.
Jejich kombinací sériově či paralelně lze dosáhnout téměř jakékoliv zátěže.
A ještě jednu výhodu mají, je opticky vidět co se děje na výstupu, např. pomalé kmitání. Nebo je vidět stav kdy přestává zdroj regulovat, stabilizovat.
Hlavně je to skoro zadarmo :-)
Pavel Glajc