Multimetr

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Červenec 9 10:24:01 CEST 2014

Ani Fluke nevydrží? Mám doma Metex 3650 asi 20 let a pořád bez problémů
(tedy neberu že jsem asi 3x měnil ICL7106).
Zato v práci všelijaké typy UNI-T, některé byly na reklamaci, je nutné
karusel čistit a stejně je to bída. Po čase začnou ukazovat nesmysly.
Já mám raději ruční přepínání, u těch automatů mi vadí ta doba než se
rozmyslí co chce nastavit.

Martin Hanek