Transfer dat C++->C#

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Červenec 8 21:34:27 CEST 2014

Pocitani odkazu bylo pouzito napr. u COM objektu. Ale to trpi svymi
problemy. Napr. 2 COM objekty odkazujici na sebe navzajem... a uz se to
neuvolni. K tomu radosti s algoritmy pro alokaci/uvolnovani pameti,
fragmentace pameti... "Neukazneny" kod, ktery nedekrementuje pocitadlo.
U GC je implementace nejjednoduzsi jakou si jde predstavit - mam ukazatel
na prvni volny byt, tak to je ukazatel na muj objekt a ja proste posunu
ukazatel o velikost objektu. Tadaaa, hotovo:)
Jinak s tou implementaci pro cortex... nevidim duvod, proc ne. Kdyz uz byla
implementace pro LPC2388... Jasne, oklestena, ale pouzitelna. Ostatne
implementaci .NET micro framework je cela rada...
Marek