vodeodolny pruzor pro LED na panel

Úterý Červenec 8 19:19:01 CEST 2014

Jo, o-kroužky dokážou divy - správně usazený, dotaženo pouze rukou nebo jako rychlospojka a udrží to i 450 barů.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Tuesday, July 08, 2014 7:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: vodeodolny pruzor pro LED na panel

Lepení nebývá příliš spolehlivé, lepší je těsnění o-kroužkem.
Například kulaté okénko z plexiskla, vložené do kulaté díry s osazením a do mezery mezi okrajem díry a plexisklem nacpaný o-kroužek (rozměry jsou voleny tak, aby se na příčném průměru stlačil asi o 20 %).
Jednoduché a účinné, odzkoušené v potápěčské technice.

Aleš Procháska