Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Úterý Červenec 8 13:29:32 CEST 2014

Mel jsem zrovna na stole LM2675 s delicem na vystupnich 12V, proto jsem
testovam 24V / 12V, pri nizsim vystupnim napeti bude situlace dokonce o
fous lepsi.

Zatez. Pouzivam svou "kopii" Agilent 6060B. Zateze,ktere umoznuji dynamicke
testy nejsou zrovna levna zalezitost a pokud clovek potrebuje zatezovat
vice nez jedno napeti potrebuje zatezi vice.
Pokud se podivate co stoji i stara pouzita 6060 viz nize, je to docela
drahe.
Tak jsem postavl takovou zjednodusenu verzi 6060B , sice to nevypada tak
pekne, nikdy jsem nedotahl sw, ale zase to mam 3x a tak muzu testovat tri
vystupy u kazdeho 0-80V 0-50A s tim, ze to umi i rychly slew mezi dvemi
urovmeni , treba tech 300mA a pak 2000mA

http://www.ebay.com/itm/Agilent-6060B-DC-Electronic-Load-with-Opion-020-/310975664832?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48679812c0