Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Červenec 7 20:41:49 CEST 2014

Jak to tak pozoruju, zacinam nabyvat dojmu, ze mnohem snazsi bude,
udelat ten navrh pro 12V DC a zdroj s usmernovacem resit nejak externe,
protoze ano, zatim je tam jenom hole trafo a tech 24V je sekundar.
Koukal jsem na spinaky s vyssimi kmitocty a ten rozdil v cene je dost
markantni, skoro takovy, ze se mi vyplati tam osadit klasicky 230V/12DC
spinany adapter.