Doporucte osciloskop

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 7 20:14:57 CEST 2014

Dobry vecer,

Ja by som zacal tymi impulzami, potom bych sa pozrel po moznosti zobrazovat
obalku alebo jitter signalu, neviem ako sa to presne vola, ale mam na mysli
funkciu, ktora zobrazuje priebehy v case, ked sa meria tolerancia, ten
interval ma iny jas ako aktualny signal. Je to funkcia ktoru hladate,
akurat si dajte pozor a nerozsvecujte svetlo pocas merania... :) No a potom
velkost pamate.

Zo znaciek, netusim aky mate rozpocet, ale okrem Rigola, pozrite si aj
Hameg. No a ak si priplatite, tak Agilent, ten ma aj vstavanu DDS.

Tak som sa dnes rozkecal a uz je najvyssi cas sa vypnut. Cvak... :)

A.