RE: CHEM: Převařená voda a minerály

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Červenec 7 18:09:06 CEST 2014

Ne je to jen takovy broucek primo u te osmozy, ale na prani mi to fakt
prijde trochu draha sranda.
Ja jsem se k tomu odhodlal az pote co jsem nebyl schopen v akvarku uspesne
vypestovat malem ani rasu a na cisteni skla jsem musel skoro s majzlem.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra
Svobodová
Sent: Friday, July 04, 2014 6:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: CHEM: Převařená voda a minerály

Hezký večer,

     tak z toho asi nic nebude, protože voda tu teče velmi studená i v létě
a tlak je také dost nízký, hlavně přes den. Prameniště je relativně nedaleko
a výškový rozdíl není nic moc.

     Posilovací čerpadlo by bylo super, ale předpokládám, že musí být dole u
paty domu a ne ve třetím patře. Takže asi nezbude nic jiného, než kupovat tu
destilku...

     Saša Svobodová