Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červenec 7 17:25:59 CEST 2014

Ten merak je hezka vec.
Sice US pasmo neda, ale veskere testy jsou zdarma a lze to vyskouset ve
vsech situacich a zjistite co je spatne.Muze to volat i pul hodky,
simuluje to BTSku.
Do zarizeni se da testovaci  SIM, pripevni se na ten coupler a muzete
navazovat spojeni, nastavovat utlum, to ma za vysledek zvyseni
vysilaciho vykonu az na max v danem pasmu.
Pokud mate kablik k PC,  tak se daji vytahnout reporty.
To GSM vypada jednoduse, ale kdyz pak treba 40% vykonu zari zpet do
elektroniky tak to bez meraku nezjistie.
LM je zbytecne velke a+ velka tlumivka.
Pokud nemate misto  pak bych sel na step down 1MHz pripadne vic viz
hledac farnell apod.
Treba zde: je sice 500mA ale to jsem jen tak namatkou nasel
http://www.linear.com/product/LTC1701

LK