Doporucte osciloskop

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Červenec 7 17:17:39 CEST 2014

Ahoj,
ve vedlejsim vlakne resim navrh spinaneho zdroje a rekl bych, ze je cas
se rozhoupat a poridit si neco, na cem by se ty zdroje daly merit.
K navrhu predchozich zdroju jsem mel pujceny nejaky digitalni rigol, je
to uz par let a doted jsem nic merit nepotreboval.

Proto by mne zajimalo, jaka je dnes situace a co se da za rozumny peniz
koupit ? Bude to vetsinu casu lezet, proto bych nerad strkal penize do
neceho, co nevyuziju.
Ma smysl jit cestou noveho digitalu do 50MHz, nebo se podivat radeji po
nejakem starem tektroniku?

Potrebuju merit jen zdroje, zvlneni a pokles napeti pri spickach, jinak
analogovou techniku vubec nedelam.

Diky za tipy,
P.