Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Červenec 7 17:06:23 CEST 2014

Nevim, jestli znicene zdroje jsou zrovna priklad hodny nasledovani :-)
Navic, zdroje k NB jsou absolutne neco jineho. Takovych spinaku je vsude
kopa. Navic vyrobce zdroje k NB ma spoustu mista a vysledek se potom v
NB dale stabilizuje, snad maloktery sitovy zdroj napaji primo logiku a
procesory.

  Ja tu resim zdroj, kde je tlak jednak na cenu a potom na rozmery.
Musel bych objednat a rozebrat nejake GSM udelatko, navic i tak je na
trhu spousta vyrobku, ktere maji ty zdroje navrzene spatne.