Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Červenec 7 16:07:12 CEST 2014

Nevim jak presne rozumet pojmu "u nas" :) jestli jde o GME apod. tak to
nevim, tem neholduju. nicmene farnell a podobni nadnarodni, kteri pocitaji
i s nami z vychodniho bloku, maji spoustu hezkych hracek skladem. ja jsem
pouzival napriklad LT3480, ale je to hodne drahy "kanon", me slo o co
nejmensi vlastni spotrebu atd. a to pak naskakuje cena svizne nahoru.
S jinymi rychlymi zdroji (pro GSM) zkusenost nemam, takze konkretni jiny
doporucit nemuzu.
jinak ty obavy pruniku do VF casti GSM - kdyz je v poradku design a layout,
GSMko o nicem nevi a funguje pekne :) Problem je u citlivych modulu jako je
treba GPS, ale to uz je jina pohadka :)
Jinak na vstup samozrejme musite dat dostatecny filtracni kondik, aby to
vstupni napeti spinaku nelitalo k nule, to by dungovat nemohlo.
zaznel tu LC filtr na vstup kvůli EMC - ano, to je velmi vhodna vec :) ale
to je zase velky kram, na ktery asi nemate misto :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz