Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Pondělí Červenec 7 15:48:52 CEST 2014

Pokud dobre pocitam tak prumerny odber je cca 520mA, s rezerbou bych to
videl na 1A. Pokud mate problem s velikosti pouzijte Step don s vyssi
spinaici frekvenci
Pozor na stravne proudove dimenzovani vystupnich C , pokud se vejde
pouzijte druhy LC filtr
http://www.tme.eu/cz/details/tps5430dda/stabilizator-napeti-obvody-dc-dc/texas-instruments/#
http://cz.farnell.com/texas-instruments/lm2595s-adj-nopb/ic-step-down-regulator-to-263-5/dp/1254226
http://cz.farnell.com/texas-instruments/tps54140adgq/buck-42vin-1-5a-2-5mhz-10msop/dp/2144280