Kulickova loziska Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 7 15:21:56 CEST 2014

Ale potrebujes software, ktory tie tie G kody vygeneruje (slic3r,
skeinforge a ine) z nejakeho 3D modelu - teda za predpokladu ze si ich
nejdes generovat rucne, co ej mozna, ale dost otravna a zdlhava praca.
A v tom software a jeho nastaveni lezi dost znacna cast (ne)uspechu.
Ja som do HW svojej 3D tlaciarne nesiahol (okrem drobnej udrzby)
odkedy som ju poskladal, ale so SW sa hram doteraz. A prve vytlacky
vyzerali katastrofalne, terajsie uz o nieco lepsie.

Dňa 7. júla 2014 15:17, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal/a: