Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Červenec 7 15:18:28 CEST 2014

jeste je taky dulezite jaky typ GSM to mate. Nektere si daji libit kdeco,
jine jsou citlive na drop napeti pri vysilacim burstu. Jak velky prostor na
to mate v krabicce ? jinak tech 300mA je malo. Na 900MHz je max vykon 2W,
coz je pri 4V 500mA. Kdysi jsem pouzival na Siemens modemy LM2596, k tomu
byla civka tusim 12x12 mm + nejake tantaly. U 2596 je problem, ze ma nizky
kmitocet, tudiz jak L tak C vychazeji velke hodnoty. Ted spis pouzivam
zdroje kolem 600kHz, civka je prtava 6x6mm + keramika 47uF je dneska uz v
1210 pouzdru. jen je to uz narocnejsi na layout plosnaku - je potreba
peclive dodrzovat zakonitosti kudy tecou proudy atd.
Pokud si troufnete, zkuste nejaky ten zdroj s vyssi frekvenci a dimenzovat
na ty 2A, jinak tam budete muset dat velkou baterii kondiku a tam zase
zacne byt problem s mistem :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz