Kulickova loziska Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 7 15:02:13 CEST 2014

> Původní zpráva ze dne 7.7.2014 od Andrej Jancura:

> Už ses na to ptal? To mi asi uniklo.

Hej, ked som mal napad, ze by to mohlo pomoct tuna nasmu kolegovi
Jaromirovi pri jeho optickych vlaknovych senzoroch. Najdes to v archive.
Inak som si myslel, ze som moju otazku formuloval asi moc vyryvacne, a
preto si to nechal tak.

> Nicméně netuším, co tím myslíš. Tryska může samozřejmě měnit teplotu,
> ale nemá chlazení, takže rychlé změny jdou jen směrem nahoru. Chladne
> pomalu.

Tak si mi dal opisnu odpoved, asi to nejde robit seriovo a s opakovatelnymi
vysledkami. Ale dalo by sa experimentovat s teplotnym profilom materialu a
rychlostou tlace.

> Ale jen do mě.

Ked som pracoval v nadnarodnej firme, tak tam bolo skolenie o prezentacii
seba a svojej prace. Tiez sa navzajom filmovali a nahravali. A pod odbornym
dohladom rozoberali svoje chyby. Zial myslim si, ze ty mozes robit len
samoreflexiu, a tak nemas velku cast feedbacku. Ale mozna najdes inspiraciu
a novy predmet podnikania. :))) Napriklad ja by som potreboval nieco na
temu, ako napisat 10 stran a nic v nich nenapisat a nepovedat.

A.