Kulickova loziska Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 7 14:24:22 CEST 2014

Ahoj,

> Ale já chci, abyste mi tu nadávali a kritizovali. Abyste mi řekli, co
> jsem totálně zvoral, co jsem udělal špatně. Protože jedině tak se můžu
> zlepšit a příště to udělat lépe.
>
> Když mi jen napíšete, že to je skvělé a perfektní, tak mě to hodně moc
> potěší a mám z toho samozřejmě velkou radost. Kdo by neměl, když to dá
> docela dost práce, navíc když se někde venku hodiny ve vedru na
> sluníčku potí, sám si skáče před kameru, za kameru, pořád hýbe
> stativem sem a tam, nahoru a dolů, šlape si po kabelu od mikrofonu?
> Ale já nejsem frcinka, která toči beauty videa, takže mě také pořádná
> [...]
Tak sa opytam druhy krat, trochu prostoduchejsie... Vies vytlacit aj
nehomogenne plasty, teda budes napr. pri tlaci menit teplotu toho vlakna co
s nim tlacis a tak podobne? Som zvedavy, ci to tie free softy uz vedia
alebo nie.

Inak sam za seba, viem co to obnasa urobit dobru prezentaciu a preto ta moc
nekritizujem.

A.