Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Pondělí Červenec 7 14:16:34 CEST 2014

Pres vikend jsem se trochu prohrabaval v tom BT stacku, ktery TI dodava s
cc2540.
Cele je to postaveno na modelu, zde mate hrst prikladu a pro vlastni
potrebu si je prihnete podle sveho. Osobne tento zpusob programovani nemam
rad. ale po cca hodine se mi skutecne podarilo prihnout priklad termometru
tak, ze to cte teplotu z pripojene DS18B20 a posila pres BT ven.
Zalozit a prelozit vlastbi projekt pro Hello World na cc2540 se mi vsak
dosud na IAR nepovedlo. Docela by me zajimalo jak je cena tohoto IDE,
protoze mi to prijde jako dost nedodelane a obtizne pouzitelne.