Kulickova loziska Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 7 12:08:10 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 7.7.2014 od RV:

> no bylo to spis mysleno v kontextu toho, ze je zminujes - aby si
> nekdo nemyslel ze ty RS jsou neco lepsi nebo naopak horsi - dle meho
> jsou naprosto zbytecne pro cisty provoz 3d tiskarny a jak jsem psal
> tak muzou zvysit narocnost na silu pohonu os

Jasně, chápu. Ale není to takový rozdíl. Já jsem snad tehdy dokonce
měl jen ty RS, tak myslím, že tam mám ty. Jinak s Vellemanem, když
dodávám tu stavebnici ve svém balíku, dodávám ložiska ZZ. Proto jich
mám daleko větší pytlík než těch RS :-)

> Ja ti vubec nechci vynadavat a ani to tak mysleno nebylo...jinak
> klec vs domecek jsem si vsiml take ;-)

Ale já chci, abyste mi tu nadávali a kritizovali. Abyste mi řekli, co
jsem totálně zvoral, co jsem udělal špatně. Protože jedině tak se můžu
zlepšit a příště to udělat lépe.

Když mi jen napíšete, že to je skvělé a perfektní, tak mě to hodně moc
potěší a mám z toho samozřejmě velkou radost. Kdo by neměl, když to dá
docela dost práce, navíc když se někde venku hodiny ve vedru na
sluníčku potí, sám si skáče před kameru, za kameru, pořád hýbe
stativem sem a tam, nahoru a dolů, šlape si po kabelu od mikrofonu?
Ale já nejsem frcinka, která toči beauty videa, takže mě také pořádná
soda povzbudí k další práci.

Proto mě upozorňujte na mé chyby, já se z nich poučím a chci je znát.
A děkuji za to.

> Myslim, ze ano, ale to jsou zbytecne teorie coby nebo kdyby, proste
> tam musi prijit zakryta loziska

Jasně, taky si myslím, že je tam měli dát. Oni asi objednali kamion
bez krytů, si tak říkám :-)

> jinak ty loziska by snad nemela byt namahana nejak bocne ne?

No nejsou, ale drhlo to :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem