Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červenec 6 12:21:49 CEST 2014

Je mi jasné, že chcete BT, ale jinak inspiraci, by mohli byt meraky tepla a
vody
v bytech udavaji zivotnost 10let, a kazdy rok chodi manik a na chodbe si
vycte vsechny

meraky, takze to musi ty nejvzdalenejsi prezit dve zdi a tak asi 10-12metru
a byt

to neustale na prijmu nebot pochybuju, ze tam je treba kazdy byt presne na
rok

ten a ten den v tu a tu hodinu to bude vycitat.

Co v tom je fakt netusim, ale ta baterka rozhodne nemuze byt velka...

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Draček Fráček <dracek.fracek na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 7. 2014 8:52:17
Předmět: Low Energy Bluetooth asi CC2541?

"

Hledam MCU s integrovamou BT RF,  ucelem je bateriove bezdratove cidlo s
minimalni spotrebou, ktere pujde vycist treba telefonem . Narazil jsem na
http://www.ti.com/product/cc2541(http://www.ti.com/product/cc2541), prvotni
nadseni z x52 jadra vystridala realita. TI k tomu sice dodava nejaky BT
stack, ale ten je kompatibilni pouze s IAR 8051, prictu-li k tomu nulove
zkusensoti s BT jsme trochu bezradny.

Oc jde, kolega v ramci nejake studie chce merit uvnitr liteho betonu, tedy
nekolik cidel nahazi do betonu, ona by tam mela merit a kdyz k tomu jednou
za cas prijde s nejakym asi androidim bazmekem mela by sva data odvysilat
Pricemz kvuli vode v betonu bude prvni komunikace po cca 3 tydnech a celkove
by to melo vydrzet alespon 1 rok.

1. Je to tento typ komunikace nutny BT stack a pokud ano jaky profil pouzit?

2. Exituje nejaka jina implementace BT stacku, ktera by sla pouzit s C51
nebo SDCC?

3. Nevite o podobnem MCU s ARM jadrem?