Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Červenec 5 16:43:19 CEST 2014

Dobry den,

nad niecim podobnym som sa zamyslal pred 3 rokmi, ked som mal posledny
zachvat este cohosi robenia a zateplovali u nas vedlajsi panelak. Tak som
rozmyslal nad tym, ze by mohlo byt zaujimave monitorovat teplotny profil
takeho zatepleneho panelaku pocas roka. Zacal som premyslal nad RS485 a
dosiel som k zaveru, ze to je chujovina a zacal som pozerat po wireless
rieseni. Vtedy bola novinka, berte to s istou rezervou, nejaky solarny kit
tiez s akymsi nestandartnym wirelesom. Tak som stiahol pdf a cumel do
toho... Moj zaver bol taky, ze to sice vyzera super, ale nie je to moc
vhodne na nejake dlhodobe monitorovanie, prave kvoli spotrebe. Popri tom
som nasiel aj nejaku firmu, ktora uz nieco podobne v tom case vyrabala.
Minuly rok som nasiel nahodou aj podobnu firmu tuna v Bratislave. Ale kedze
mam dlhodobe zdravotne problemy, nezaujimal som sa o to viac. Ono to cele
ma samozrejme cele aj iny rozmer, ale to nechcem rozoberat, nechcem tu
pakaren prezit druhy krat v zivote.

Tak som Vam do toho trochu pokecal, ale dufam, ze nie moc. Drzim Vam palce,
nech sa Vam to cele podari zrealizovat a dotiahnut do uspesneho konca.

A.

Dňa 5. júla 2014 14:42, Draček Fráček <dracek.fracek na gmail.com> napísal(-a):