Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Sobota Červenec 5 14:42:25 CEST 2014

>A to je dnes in, aj ked tych 20mA na tie rozne green-eco systemy je to
stale vela.

6.7mA sezere MCU s 32MHz XOCS
tem zbytek do 18.2mA holt sezere vysilaci zesilovac na to, aby do vzduchu
dostal 1mW.
Docela me prekvapila spotreba v RX modu 20.2mA , 6.7mA je opet samotny MCU
, asi holt LNA v prijimaci zere vice nez vystupni zesilovac ve vysilaci.

Pro zajimavost. Nedalo mi to a stahl jsem si IAR s tim, ze se zkusim
podivat na TI BLE Stack
Pokus o prelozeni prikladu skoncil x chybami, o to by snad ani neslo, pujde
o klasicky bordel,kdy nejsou sobory tak kde prekladac predpoklada. Co me
vsak zarazilo, jsou chybejici sablony pro  TI procesory v IAR. Predpokladal
jsem, ze zalozin novy projekt v seznamu vyberu cc2540, ale IAR obsahuje
Device specific project templates jen pro Analog Device x52 .
Zatim IAR vede , tolik 4asu mezi instalaci a prvnim Hello word jsme jeste s
zadnym IDE nepromarnil :-]