SPI STM32 fullduplex - chyba ve funkci read

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Červenec 5 11:04:00 CEST 2014

A jste si jistý, že přijímaná i vysílaná data (tedy čtení i zápis
SPI_DR) mají opravdu šířku 1 byte ? To SPI je dost složité, chce to
přečíst si RM, je tam dost podrobně popsáno co musíte udělat, aby to
chodilo. Tyhle podivné periferní knihovny od ST jsou sice pro začátek
dobré, ale k rozumné práci se moc nehodí. Je v nich spousta balastu, což
je pochopitelné, pokud mají postihnout většinu možností jak se mají
periférie chovat. A právě v tom balastu se snadno ztratí podstata, která
bývá mnohdy dost prostá.
Nehledě na to, že zaplácáte flash hromadou mrtvého kódu.

Mrazík