Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červenec 4 21:54:06 CEST 2014

Ahoj,

Dňa 4. júla 2014 21:34, Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> napísal(-a):

> nejaky
> Osobne
> zemi.

> spotrebu
>
> A ono je takovy problem zapnout rx naprklad jednou za 5 minut na dobu
> rekneme 50ms? Pro 20mA by to pak delalo v prumeru 4µA...
>
> Samozrejme tohle nejde delat s BT, ale je potreba si na to vytvorit
> vlastni protokol (napr. na nejake ISM frekvenci)...

Myslim si, ze nemozete mat vlastny protokol, pretoze Vam "vyssia autorita"
ten protokol zrusi...

Ale tie low power BT, vyzeraju velmi pouzitelne a je to standart v PC ci
mobiloch. A to je dnes in, aj ked tych 20mA na tie rozne green-eco systemy
je to stale vela.

A.

P.T.