CHEM: Převařená voda a minerály

Pátek Červenec 4 18:33:01 CEST 2014

Hezký večer,

     tak z toho asi nic nebude, protože voda tu teče velmi studená i v
létě a tlak je také dost nízký, hlavně přes den. Prameniště je relativně
nedaleko a výškový rozdíl není nic moc.

     Posilovací čerpadlo by bylo super, ale předpokládám, že musí být
dole u paty domu a ne ve třetím patře. Takže asi nezbude nic jiného, než
kupovat tu destilku...

     Saša Svobodová