Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pátek Červenec 4 12:06:55 CEST 2014

Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> [2014-07-04 11:32:04]:

> K tym low power modulom na wireless, ked som si robil nejake reserse, tak
> nejaky vhodny cip podla svojich predstav som nenasiel. Vsetky mali spotrebu
> v stand-by so zapnutym rx cca >20mA a vysielanie islo do 100-200mA.

Podival bych se na http://www.ti.com/lit/an/swra347a/swra347a.pdf pro blizsi
info o rezii BLE. Zalezi na vysilacim vykonu, ale nRF51822 ma pri +4dBm
vysilacim vykonu odber ~18mA (RX ~14 mA). To advertising PDU (31 byte) se da
poslat v radech mikrosekund, takze pokud budu vysilat nejaky burst 10 takovych
PDU (prijmac skace po 3 kanalech) kazdych 10s, tak mi baterka vydrzi celkem
dlouho.

-- ynezz