Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Pátek Červenec 4 12:01:12 CEST 2014

1. Zatim jsme to nepocital jen jsem v ramci proveditelnosti zkusil BT
komunikaci pres nejtlusci beton ke kteremu jsme se dostal a to
zafungovalo.  Tak nejak pocitam s pouzitim frontendu CC2590 nebo CC2592 tj
+22 respektive +14dBm a LNA.

Na BLE packet/PDU Advertising kouknu.

2.
>S Androidem bych byl trosku opatrny, BLE podporuje az od verze 4.3 a
doporucuje se 4.4.
Vim a neni to problem, na testovani mam 4.4 .
Kdyz jsem zacal z pruzkumem tak jsem narazil  na cinske moduly
http://www.huamaosoft.com/bluetooth.asp?ID=1 cena 30RMB (cca 100Kc], a tam
je priklad pro android + ono konstatovani 4.3 a vyssi.

K napadum s pouzitim nejake dratove komunikace, to buhozel nejde, ale bylo
to prvni s cim jsme pruisel :-). Apropo, baterka by tam musela byt tak jako
tak, ono to ma merit treba 1x za hodunu s tim, ze pro data se chodi treba
1x za mesic. Kdyz je rec o baterkach, vsiml jsme si, ze se cc254x casto
pouziva s knoflikovymi CR2032 a mensimi, pricemz pri vysilani si to vezme i
18mA , jasne je to jen kratkoud dobu, ale i tam me prekvapilo, ze to treba
CR2016 ustoji.