Video na vase prani - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 4 10:51:10 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.7.2014 od RV:

> Ono to tak jen vypada - ten zoom cos tam nasadil provede zplosteni
> obrazu a pak to vypada, jak kdyby ta leva zadni cast byla treba o cm
> vyssi. Je to ale jen opticke zkresleni - vse je v rovine a jen se to
> promita zdanlive do vysky.

Tak to jo. Jestli kolega myslel ten druhý díl vlevo vzadu, tak ten je
samozřejmě také v rovině. Já jsem nasadil velký zoom a kameru jsem dal
hodně do roviny s deskou, aby bylo co nejlépe vidět každé vlákno,
které se nanáší. Prostě aby bylo vidět, když tryska tlačí plast.
Kdybych to vzal shora, tryska by clonila. I proto jsem to natáčel na
stříbrném plastu, kde je vše moc hezky vidět. Chtěl jsem, abyste co
nejlépe viděli, co se děje při vlastním tisku, protože jste technicky
založení a nezajímá vás, předpokládám, ani tak krása, jako spíš ty
technické detaily.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem