Video na vase prani - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 4 10:34:05 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.7.2014 od Ales Filip:

> Super. Dík. Tak už jsem to přemostění pochopil.

Rádo se stalo :-)

> Ale všiml jsem si tam dalšího problému. Když dělá to přemostění
> půlkruhové díry, tak vlevo vzniká roh nahoru, do kterého se tryska
> kvůli své šířce podle mne nemůže dostat.

Koukám na to video, ale netuším, o co se jedná. Kde přesně a jak to
vypadá?

> Na hotovém výrobku jsem si ale nevšiml, že by tam byl nějaký "kaz".
> Jak se tam ten materiál dostal? Ten software počítá s nějakou šířkou
> trysky, aby nedošlo k tomu, že by zabořil bok trysky do nějakého
> takového vyvýšení ?

Ono teoreticky k žádnému vyvýšení nedochází, tryska jede vrstvu po
vrstvě a tedy nikdy nemůže do ničeho narazit. V praxi se pak ale stává
to, že když leze něco šikmo do stran, odchlípává se to do vzduchu.
Ano, pak může nastat, že tryska narazí a celé to zničí. Ale tady na
tom dílu jsem nic takového neviděl. Chtělo by to upřesnit, podíval
bych se na to a okomentoval.

> Začínám uvažovat, že si tu tiskárnu koupím :-)

:-) Rád dodám Rebela i Vellemana :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem