Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červenec 4 10:11:04 CEST 2014

Zato ja ano.

Ale ako zakaznik :)
Uroven bastlenia sa posuva na vyssiu uroven.
ak mi ako kutilovi niekto vytlaci krabicku / diel za rozumnu cenu
rad za to zaplatim.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Friday, July 04, 2014 7:12 AM
To: HW-news
Subject: RE: Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Sice se nehodlám připojit k nadšené komunitě DDD tlačičů ale ten systém delta mě překvapil zjednodušením pohybu ve 3D. Člověk zaslechnuv termín 3D tak nějak automaticky přepne na tři kolmé osy a ono to jde i jinak. Vzpomínám si ale na ještě jednu "fintu" - sice ve 2D ale taky mě to zaujalo - byla to vrtačka na plošné spoje (v Elektoru před několika lety) a ta převedla osy X-Y na otáčení stolečku a ramene s vrtačkou. To se u tiskáren neujme ?

Zdravím
L. Kručinský