Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 4 09:46:25 CEST 2014

Neotaca, ale je vysuvane.
Ono aj to otacanie podlozky je IMHO viac designersky experiment nez
nieco co by bolo nutne treba na zjednodusenie tlaciarne pri zachovani
existujucej presnosti. Ja som si urobil obycajnu nudnu kartezsku, hoci
predtym nez som nazbieral nejake skusenosti ma lakali aj ine koncepty.
Ale - cim viac casu travim s tlaciarnou, zistujem, ze to bolo dobre
rozhodnutie a inymi konstrukciami by som si zrejme privodil kopu
problemov a komplikacii, o ktorych som dovtedy netusil
Ona aj ta kartezska konstrukcia a jednoduche extrudery pri tlacovej
hlave v sebe skryvaju kopu zaludnosti (z bez makcena, dlhe a, dlhe i)
a chvilku trva kym sa clovek nauci tu tlaciaren nastavit a obsluhovat.